Chytré visačky a nálepky pro stažení mobilní aplikace

Pěkný příklad motivace ke stažení mobilní aplikace ukázala automobilka Kia ve spolupráci s australskou společností Tapit, která se zabývá řešeními, využívajícími technologii NFC pro marketing.

Automobilka Kia uvedla mobilní aplikaci, prezentující výhody svých automobilů a jejich vlastnosti přitažlivou formou. Jak ale zákazníky přimět, aby si aplikaci našli v příslušném obchodě s mobilními aplikacemi a stáhli si ji do chytrého mobilu? Využila k tomu bezdotykovou technologii NFC, která v telefonu umožní otevřít stránku obchodu s aplikací, zde pouze potvrdit instalaci a je to. A to pouhým dotykem telefonu k nálepce nebo visačce.

Stažení mobilní aplikace pomocí NFC

Stažení mobilní aplikace pomocí NFC. Zdroj obrázku: Tapit

Kdo by odolal nabídce hostesky k přiložení telefonu k visačce a následnému stažení mobilní aplikace pomocí NFC? Pokud telefon zákazníka funkcí NFC nedisponoval, jako alternativa je nabízena možnost zobrazení aplikace v obchodě pomocí QR kódu, následný postup je stejný jako u NFC.

 

Možnost stažení mobilní aplikace dotykem telefonu

Možnost stažení mobilní aplikace dotykem telefonu. Zdroj obrázku: Tapit

Výzva k přiložení telefonu k nálepce byla zdůrazněna i přímo na automobilech.

 

Pokud máte zájem o podobnou nálepku nebo visačku, určitě nás kontaktujte.

Více o chytré nálepce pro stažení mobilní aplikace pomocí NFC

 

 

Označeno v Blog