Marketing pro vystavovatele

Zpropagujeme vaši výstavu mezi potenciálními návštěvníky

Marketing výstavy, reklama na veletrh, propagace kongresu, výstaviště?

Jak přilákat návštěvníky na výstavu či veletrh?
Náštěvníci jsou obvykle nalákáni tématem výstavy či veletrhu, pokud už však investujete do prezentačního stánku, asi se nebudete chtít spoléhat pouze na provozovatele výstavního areálu, ale nalákat případné zákazníky i sami. Jak? Tak, že nalákáte návštěvníky z okolí výstaviště.

  • geograficky cílenou internetovou reklamou v počítači
  • reklamou v mobilních telefonech s místním cílením
  • SMS marketingem

Reklama na výstavu

Obr.: Internetová či mobilní reklama na výstavy funguje

Specifika reklamy pro vystavovatele

Zákazník většinou výstavy aktivně nevyhledává, proto ho musíte oslovit vy a nalákat ho na výhodu, kterou mimo výstavu neuvidí – odborné poradenství, možnost vidět kompletní sortiment, široký výběr, možnost osahat či vyzkoušet si výrobek, výstavní slevu…

 

Jak oslovit potenciálního návštěvníka výstavy?

  • Můžete mu zobrazit inzerát ve chvíli, kdy vaši firmu nebo obor vaší činnosti hledá na Seznamu či Googlu a zároveň se vyskytuje v dojezdné vzdálenosti od výstavního areálu.
  • Cílit na ty, kteří vás sice nehledají, ale tím že se pohybují poblíž místa výstavy, mohou být vašimi potenciálními zákazníky. V takovém případě obvykle cílíme na lidi v kokrétní lokalitě, případně na návštěvníky stránek s tématem vašeho podnikání.
  • Rozeslat reklamní SMS zprávy s pozvánkou na výstavu lidem, kteří se vyskytují poblíž. Zde je možné cílit i jen na lidi určitého pohlaví, věku či příjmu.

Velikost lokality si můžete ve všech případech určit – můžete cílit na zákazníky v okruhu do 1 km od výstavního areálu, nebo třeba na celé město a okolí:

Cílení reklamy podle vzdálenosti

 

Tipy na inzeráty

„Navštivte náš stánek na veletrhu Svatba a odneste si 20 % slevu na svatbu na klíč! Svatbanaklic.cz, výstaviště Ostrava – Černá louka.“

„Přijďte se podívat na novou pálenou tašku Bramac a zkuste co vydrží! PVA Letňany Praha, pavilon B1.“

„Prohlédněte si celou nabídku sedaček Bohm. Po ukázání této SMS káva zdarma! Výstaviště Praha Holešovice – stánek C4.“

 

Vyplatí se takto propagovat výstavu?

Ano a máme to podloženo zkušenostmi. Jedná se o inzerci ve chvíli, kdy se příp. zákazník nachází v bezprostřední blízkosti výstaviště a je tedy cílená. Cena za zobrazení inzerátu je přitom minimální. Vyzkoušejte to a přesvědčíte se sami!

Zvyšte návštěvnost propagací svého výstavního stánku

Využijte našich kontaktů níže a zjistěte jak nalákat nové návštěvníky.