Zanechání zpětné vazby na firmu pomocí NFC a QR kódů

Pokud chcete na určitém místě získat zpětnou vazbu od zákazníka na spokojenost se svými službami, můžete tak jednoduše učinit pomocí plakátu s NFC a QR kódy. Tento způsob je využitelný tam, kde vás zákazník fyzicky navštěvuje: v obchodě, provozovně, restauraci, ve výdejně eshopu apod. Zpětná vazba umožní zlepšit vaše služby a zamezit tak odlivu zákazníků.

Plakát lze využít dvěma způsoby:

1. super rychlý
Zvolíte např. 3 odpovědi na otázku „Jak jste byl/a spokojen/a s rychlostí vyřízení své objednávky?“, např. a) spokojen/a, b) mohlo to být rychlejší, c) nespokojen/a
Pod třemi odpověďmi jsou umístěny NFC čipy, příp. QR kódy a jejich načtením se zobrazí 3 různé mobilní stránky s poděkováním za hlasování. Ze statistik potom zjistíme počet jednotlivých odpovědí. Zákazník nemusí dělat nic víc.

2. s volbou na mobilní stránce
Pod otázkou umístíme pouze jeden NFC čip / QR kód. Jeho načtením se zákazník dostane na mobilní stránku s tlačítkem pro každou z odpovědí. Stlačením tlačítka zákazník vybere odpověď, můžeme mu zobrazit i textové pole, kdyby chtěl svoji volbu upřesnit.

Pokud by vás lákalo vymámit ze zákazníka nějaké údaje pro registraci, může ho to odradit od hlasování. Ale pokušení získat např. emailovou adresu je velké. Hlasování by mělo být co nejjednodušší, s volbami a), b), c) a bez otevřených odpovědě, protože lidé neradi píší texty na mobilních zařízeních – je to nepohodlné.

Označeno v Blog